onsdag den 16. januar 2013

Bedre end chokolade!?!

Nå, så skulle der gå flere uger af det nye år før jeg har sat mig for at skrive på bloggen igen. Der er nu heller ikke sket det store her, så der er nok ingen der er gået glip af noget! Denne gang skriver jeg for at dele en opskrift som jeg er helt og aldeles forelsket i. Jeg er en af dem som ikke synes det er rart når der ryger for meget sukker indenbords, og jeg har meget meget svært ved at modstå. Jeg kan ikke stoppe hvis jeg først går i gang med kage eller slik, så jeg har brug for at have nogle bedre alternativer og det har jeg fundet! Jeg har tit lavet lækre dadelkugler af dadler, rå kakao, peanutbutter, kokos og kokosolie - de er så gode! Nu har jeg så taget det skridtet videre med disse uimodståelige Hemp Protein Bars! Jeg er  kæmpe fan og jeg kommer til at lave dem tit og ofte. Derudover har jeg købt kakosmør og vender tilbage med noget sødt når jeg har lavet mig min egen chokolade. Det glæder jeg mig til og skal nok tage billeder! Nok for nu og selv tak ;)







Proteinbar, humørte og ansigtsmaske! Det er godt med selvforkælelse. Resten er fra tur med Villa på vej til mosen for at fodre ænder. Næste gang tager jeg med i overvejelserne at der nok ikke er nogen ændre i frostvejr, tror de har bedre at tage sig til end at vente på besøg af os!

God aften! Kajsa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar