torsdag den 23. maj 2013

Hej igen

Det er måske for længe siden at jeg slået et smut forbi dette lille sted, når jeg helt har glemt hvordan man laver et nyt indlæg? Jeg begiver mig dog ud i projektet endnu en gang, men ved ikke hvordan det vil blive i fremtiden. Måske kommer der mere om mad, måske mere om min pige og min hverdag, måske kommer der ikke så meget. - Dette tilføjes lige efter at resten er skrevet, jeg tror faktisk at det der kommer på bloggen vil være små hverdagsglimt som mest af alt vil fungere som en slags dagbog med billeder, mest til mig selv. I er selvfølgelig altid velkomne!

Siden sidst er jeg blevet mere mor. I hvert fald er jeg i min selverkendelse meget mere mor. Jeg er nemlig begyndt at blive defineret gennem mit barn, som Villa's mor. Jeg er ikke så meget Kajsa, mest Villa's mor. Sådan er det hver gang jeg henter, bringer og ringer ned til vuggestuen. Ja, jeg er nemlig blevet mor til et vuggestuebarn. Det er fedt og forfærdeligt. Med i den pakke hører selvfølgelig sygdom og opfyldning af tøjkurv og hvad ved jeg. Det er ok, faktisk ret hyggeligt, jeg kan godt lide at være Villa's mor og ordne alle de ting som 'rigtige' forældre gør. Alt det som jeg stadig kan huske min mor gjorde for mig og mine søskende, nu gør jeg det selv.

Vuggestue-start er gået så fint, men nu begynder hun at forstå at vi faktisk forlader hende. I går havde jeg min første tuder foran døren til Villa's stue. Hun skreg så hjerteskærende da jeg forlod hende. Jeg stod på den anden side af døren og var ulykkelig og magtesløs over ikke at trøste hende, når jeg vidste at det var det hun ville have. Det er så den mindre sjove del ved at overlade sit barn til andre. Heldigvis er de søde, og vi har stadig massere tid til kys og hygge!




3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Søde Villas mor, hun er så uendelig fin din smukke Villa!

    SvarSlet
  3. Åhh tak Amalie <3 Vi er heldige med så fine basser!

    SvarSlet